trafic

 

vineri, 28 februarie 2014

Cenzura la Institutul European din Romania

0 comentarii
UPDATE (01.03): privesc.eu a afișat înregistrarea de ieri. Intervenția mea este la minutul 61.

http://www.privesc.eu/Arhiva/26952/Dezbaterea-privind-impactul-legislatiei-europene-si-al-activitatii-Parlamentului-European-asupra-unor-domenii-care-definesc--Calitatea-vietii--cetaten


UPDATE (ora 13,15): Inregistrarea dezbaterii de azi dimineata, de pe privesc.eu, nu mai apare pe site. Redau aici o captura:




Dupa cum am mai relatat cu ocazia Saptamanii Cetateniei Europene organizate de SNSPA Institutul European din Romania si Centrul Europe Direct, platite din banii nostri pentru a face legatura dintre institutiile UE si cetateni, nu au publicat pe site-urile lor nici o informatie referitoare la Initiativa Cetateaneasca Europeana 'Unui dintre noi', de protejare a embrionului uman inca de la conceptie. 

Aceasta ICE a reunit la nivelul UE mai mult de 1,7 mil. semnaturi, situandu-se pe primul loc din acest loc de vedere. Peste 140 mii de cetateni romani au semnat electronic pentru "Unul dintre noi". (Pe masa Comisiei Europene au ajuns 3 ICE, din cele peste 30 initiate. Una singura a intrunit pragul minim in Romania: Unul dintre noi.)

Prezint trei capturi de pe site-ul IER pentru a demonstra ca, la doua zile dupa validarea semnaturilor pentru ICE, institutii platite din banii nostri cenzureaza realitatea. 

La dezbaterea care a avut loc azi dimineata la sediul Reprezentantei Comisiei Europene din Romania am acuzat-o public pe d-na Gabriela Dragan, directoarea IER, de cenzura. Voi reveni.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs. așteaptă moderarea.